Glada överraskningar

Jag lyckades charma till mig ett MVG på besiktningen av bilen igår! Trevlig besiktningsman med snyggt välvårdat skägg... Jag har nog snöat in på det här med skägg tror jag!

Brott och straff går på Backateatern. Jag var där med våra nior och njöt! Teatern var underbar...

Svettig efter träningen satt jag i min soffa och glufsade i mig lite kvällsmat. Plötsligt ringde det på dörren. Utanför dörren stod en ung och söt liten grabb... min gamla mentorselev! Han hade tydligen bestämt sig för att komma och hälsa på mig. Tydligen hade jag sagt någon gång att han skulle komma och säga hej, så nu gjorde han det. Han förgyllde min kväll! Tänk att han kom ihåg sin gamla fröken!

0 kommentarer:

Om mig

"En Zahir kan först vara ett intresse som går överstyr, en tanke som man inte kan släppa, det kan vara sin förlorade tonårskärlek eller egentligen vilken vurm som helst. Oavsett var din Zahir är (alla har naturligtvis en) är det upp till dig själv att förverkliga, eller göra dig av med den, eller försöka gå vidare..." Zahir... (arabiska) betyder "synlig, närvarande och omöjlig att inte lägga märke till. Det syftar på något eller någon som upptar alla ens tankar utan att man kan koncentrera sig på någonting annat".

Just nu läser jag...

Just nu läser jag...
Tärningsspelaren

och nästa på listan är:

och nästa på listan är:
Ängelns lek