Böcker jag vill läsa

I ingen som helst ordning:

-Döden ligger lågt - Terry pratchett
-I skuggan av värmen - Lotta Thell
-Parvanas vandring - Deborah Ellis
-Vägen - Cormac McCarthy
-Utan ett ord - Linwood Barclay
-Hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann - Jonas Jonasson
-Hypnotisören - Lars Kepler
-Det sista barnet - Ketih Donohue
-Tre män och en båt - Jerome K. Jerome
-Historikern - Elizabeth Kostova
-Nästa sak på min lista - Jill Smolonski
-Andra sidan bron - Mary Lawson
-Utslag av oro - Mark haddon
-Djävulens märke - Magnus Nordin
-Bortom världen utanför - Hedvid Andersson
-Primtalens ensamhet - Paolo Giordano
-No och jag - Delphine dVigan
-Cirkus Pilo - Will Elliott
-En mörkrädd pojke - Justin Evans
-Lingonskogen 114 - Maria Fagerberg
-Tärningsspelaren - Luke Rhinehart
-Tre sekunder - Roslund & Hellström

1 kommentarer:

Anonym 8 december 2009 kl. 12:50  

Hej

Hur hinner du läsa alla böcker??? Jag förstår inte.... Jram Jenny :)

Om mig

"En Zahir kan först vara ett intresse som går överstyr, en tanke som man inte kan släppa, det kan vara sin förlorade tonårskärlek eller egentligen vilken vurm som helst. Oavsett var din Zahir är (alla har naturligtvis en) är det upp till dig själv att förverkliga, eller göra dig av med den, eller försöka gå vidare..." Zahir... (arabiska) betyder "synlig, närvarande och omöjlig att inte lägga märke till. Det syftar på något eller någon som upptar alla ens tankar utan att man kan koncentrera sig på någonting annat".

Just nu läser jag...

Just nu läser jag...
Tärningsspelaren

och nästa på listan är:

och nästa på listan är:
Ängelns lek

Besökare