Mitt liv i titlar jag läst

Min vän Miss E hade en rolig lista som jag också vill testa, men jag gör om den lite...

Är du man eller kvinna? Sjöjungfrun
Beskriv dig själv? Momo eller kampen om tiden
Hur mår du? PS Jag älskar dig!
Beskriv stället du bor på: Box 21
Vart skulle du vilja resa? En världsomsegling under havet
Beskriv din bästa vän Nattvandraren
Vilken är din favoritfärg? Vila på gröna ängar
Hurdant väder är det just nu? Skumtimmen
Vilken är din favoritårstid? Solstenen
Om ditt liv vore en tv-serie, vad skulle den heta? Nils Holgerssons underbarar resa
Vad betyder livet för dig? Tillsammans är man mindre ensam
Hurdant är ditt parförhållande? Som om jag inte fanns (Pojkvännen spelar liiite för mycket Wow just nu)
Vad är du rädd för? Män som hatar kvinnor, Ondskan
Vilket råd skulle du vilja ge? Ödets fullbordan
Hur skulle du vilja dö? Besvärjarnas kamp
Ditt motto Godnatt Mr Tom

0 kommentarer:

Om mig

"En Zahir kan först vara ett intresse som går överstyr, en tanke som man inte kan släppa, det kan vara sin förlorade tonårskärlek eller egentligen vilken vurm som helst. Oavsett var din Zahir är (alla har naturligtvis en) är det upp till dig själv att förverkliga, eller göra dig av med den, eller försöka gå vidare..." Zahir... (arabiska) betyder "synlig, närvarande och omöjlig att inte lägga märke till. Det syftar på något eller någon som upptar alla ens tankar utan att man kan koncentrera sig på någonting annat".

Just nu läser jag...

Just nu läser jag...
Tärningsspelaren

och nästa på listan är:

och nästa på listan är:
Ängelns lek

Besökare