Att det kunde vara så dyrt att bli dumpad!

Försöker att shoppa för att inte grubbla så mycket... Shoppingen lyckas jag utmärkt med. Har hittat mycket skit att fylla dagarna med nu. Tyvärr fungerar inte min plan. Jag grubblar... och grubblar... för att sedan grubbla lite till. Men trots allt grubbel mår jag hyfsat!

Han skickade meddelande igår... Hjärtat snörptes ihop för en kort stund... Jag ringde upp senare på kvällen och lyckades att vara stark. Det kändes faktiskt helt ok att prata. Vi bestämde att vi skulle snacka lite innan jobbet börjar efter lovet.

Jag ska klara detta! Om jag sedan ska flytta eller byta jobb får vi se... Jag vill inte fly från något, jag vill flytta till något!

1 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) 20 februari 2008 kl. 22:02  

Du vet ju vad man säger: "Man flyttar inte TILL L**** E***" :-)

Om mig

"En Zahir kan först vara ett intresse som går överstyr, en tanke som man inte kan släppa, det kan vara sin förlorade tonårskärlek eller egentligen vilken vurm som helst. Oavsett var din Zahir är (alla har naturligtvis en) är det upp till dig själv att förverkliga, eller göra dig av med den, eller försöka gå vidare..." Zahir... (arabiska) betyder "synlig, närvarande och omöjlig att inte lägga märke till. Det syftar på något eller någon som upptar alla ens tankar utan att man kan koncentrera sig på någonting annat".

Just nu läser jag...

Just nu läser jag...
Tärningsspelaren

och nästa på listan är:

och nästa på listan är:
Ängelns lek