Njut!

Köerna ringlade mer långsamt än vanligt, solen stekte, fläkten var inte vad den borde vara men jag var på gott humör!

Att sitta i en bil på väg hem från jobbet ger tillfällen att fundera på livet... Radion spelade nostalgisk musik och jag kom till insikt!

Eller jag ska i varje fall försöka tänka annorlunda...

Jag ska njuta av livet! Så enkelt men ändå så svårt... Livet är fullt av måsten och jag kommer att göra alla de där sakerna jag ska... Men jag ska fokusera på det som är roligt!

Visst låter det bra!?

0 kommentarer:

Om mig

"En Zahir kan först vara ett intresse som går överstyr, en tanke som man inte kan släppa, det kan vara sin förlorade tonårskärlek eller egentligen vilken vurm som helst. Oavsett var din Zahir är (alla har naturligtvis en) är det upp till dig själv att förverkliga, eller göra dig av med den, eller försöka gå vidare..." Zahir... (arabiska) betyder "synlig, närvarande och omöjlig att inte lägga märke till. Det syftar på något eller någon som upptar alla ens tankar utan att man kan koncentrera sig på någonting annat".

Just nu läser jag...

Just nu läser jag...
Tärningsspelaren

och nästa på listan är:

och nästa på listan är:
Ängelns lek