Valet...

Ibland är det inte lätt att välja...

15 meter

Ska man välja en kort yngling med takt? Eller ska man välja en lång brat utan takt?

10 meter

Jag går över dansgolvet... På väg mot de väntande två...

5 meter

Jag tar den långe... Nej, jag tar han som kan dansa... Nej...

3 meter

Jag tar den långe...        Nej...

1 meter

Vill du dansa?

Skratt av en lång brat... som besviket lunkar i väg...
Ja, av yngling...

Fan! Vad konstigt det blev... Det syntes nog att jag hade svårt att välja! F*ck!

0 kommentarer:

Om mig

"En Zahir kan först vara ett intresse som går överstyr, en tanke som man inte kan släppa, det kan vara sin förlorade tonårskärlek eller egentligen vilken vurm som helst. Oavsett var din Zahir är (alla har naturligtvis en) är det upp till dig själv att förverkliga, eller göra dig av med den, eller försöka gå vidare..." Zahir... (arabiska) betyder "synlig, närvarande och omöjlig att inte lägga märke till. Det syftar på något eller någon som upptar alla ens tankar utan att man kan koncentrera sig på någonting annat".

Just nu läser jag...

Just nu läser jag...
Tärningsspelaren

och nästa på listan är:

och nästa på listan är:
Ängelns lek