10 saker om mig...

Jag har blivit utmanad av Miss E...


10 saker om mig:

1. Jag älskar att sortera! Allt från papper, böcker ja till och med kryddorna i kryddhyllar ska
sorteras i alfabetisk ordning...

2. Jag köper för mycket pärlor! Jag använder dem för att sortera och känna på mer än till att göra smycken just nu...

3. Jag gillar att storhandla! Tyvärr gillar inte min kyl och frys att jag gör det. Detta resulterar i varor som inte får plats och varor som står långst in i kylen som aldrig används...

4. Jag älskar ICA:s rismål med körsbär! Denna ljuvliga, krämiga gegga... liksom smälter i munnen på mig. Mmm...

5. Jag vill ha en tatuering! En G-klav på insidan av underarmen skulle vara snyggt. Men jag vågar nog inte...

6. Jag gillar inte julen! Vad är meningen? Äta mat jag inte gillar, äta choklad så att jag blir fet, lyssna på enformiga smöriga låtar, eller låtsas att bli glad när jag fått något jag inte vill ha...

7. Jag gråter ofta och för allt! Skrattar jag, gråter jag, nyser jag, gråter jag, är jag tjurig, gråter jag och är jag ledsen, gråter jag...

8. Jag köper allt som är turkost! Jag kan inte låta bli! Just nu har jag satt upp min alldeles för dyra turkosa, pärlprydda adventsstjärna... Hallå! Pärlor! Turkos!

9. Jag gör fotoalbum till mina vänner när de fyller år! Jag älskar att knåpa ihop kort och skriva små meddelande till varje bild...

10. Jag älskar att sova! Var som helst, när som helst, hur länge som helst...

1 kommentarer:

Boktokig Eva Boström 1 december 2009 kl. 17:35  

Vilken snäll kommentar du lämnade! Vad glad jag blir!

Så du gillar också att sortera. Skönt att höra att det finns fler som jag!!!

Om mig

"En Zahir kan först vara ett intresse som går överstyr, en tanke som man inte kan släppa, det kan vara sin förlorade tonårskärlek eller egentligen vilken vurm som helst. Oavsett var din Zahir är (alla har naturligtvis en) är det upp till dig själv att förverkliga, eller göra dig av med den, eller försöka gå vidare..." Zahir... (arabiska) betyder "synlig, närvarande och omöjlig att inte lägga märke till. Det syftar på något eller någon som upptar alla ens tankar utan att man kan koncentrera sig på någonting annat".

Just nu läser jag...

Just nu läser jag...
Tärningsspelaren

och nästa på listan är:

och nästa på listan är:
Ängelns lek