Träning?

Vad hände med min träning? Någon som vet?? För jag har ingen aning...

2 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) 15 september 2009 kl. 21:26  

Jag tror att din träning och min träning åkt på semester tillsammans. Jag hoppas de är tillbaka nästa vecka...

Tes 19 september 2009 kl. 08:07  

Jag tror att du varit sjuk och beöver vila uppdig, sen har du kanske inte hittat den rätta formen där uppe, kanske inga roliga att träna med...

Det var roligt, upprivane, sorgligt och intressant att läsa.

Tack för alla boktips! Bra till bokklubben! Vi läser just ny Fyrmästarens dotter, om Marstand!

Var på kommunfest igår, rätt dött, men kul med Kristina!

Saknar dig oerhört, båe på jobb och privat. Men vi ses iaf 7/11!

kramar
ps.Londonn, v.44 och hälsa på Ankan

Om mig

"En Zahir kan först vara ett intresse som går överstyr, en tanke som man inte kan släppa, det kan vara sin förlorade tonårskärlek eller egentligen vilken vurm som helst. Oavsett var din Zahir är (alla har naturligtvis en) är det upp till dig själv att förverkliga, eller göra dig av med den, eller försöka gå vidare..." Zahir... (arabiska) betyder "synlig, närvarande och omöjlig att inte lägga märke till. Det syftar på något eller någon som upptar alla ens tankar utan att man kan koncentrera sig på någonting annat".

Just nu läser jag...

Just nu läser jag...
Tärningsspelaren

och nästa på listan är:

och nästa på listan är:
Ängelns lek