Jag mår faktiskt ganska bra

Såg honom idag... Det kändes helt ok... Men fortfarande tänker jag på honom varje morgon... och varje kväll... Jag var lite orolig att påsklovet skulle bli ett grubbellov men jag har inte grubblat alls mycket. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att vara ledig en vecka till.

När jag träffar folk vill jag vara själv men sedan när vännerna gått får jag panik... Jag vill njuta av att vara själv igen! Men det har gått ganska bra de senaste dagarna. Har äntligen hittat lusten att pärla igen... och att jobba... på gott och ont.

I morgon är det dags för årets första grillfest. Jag serverar vildsvin. Hur nu detta ska gå?! Hoppas att våren tittar fram i Kungälv! Jag vill använda min vårjacka igen!

2 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) 29 mars 2008 kl. 11:44  

Härligt att du mår bättre, jag med. Vet inte riktigt vad som hände men jag har valt att se det som en stressrelaterad lätt deppression. Nu är den iaf i stort sett över.

Ledsen att jag glömde bort grillningen ikväll, hoppas ni får hur kul som helst!

Vi hörs! Stay strong!
Kram

Mina Zahirer 1 april 2008 kl. 20:05  

Hej! Det var riktigt trevligt! Du missade ngt! Men du missade kanske också en mindre trevlig magsjuka...

Kram kram

Om mig

"En Zahir kan först vara ett intresse som går överstyr, en tanke som man inte kan släppa, det kan vara sin förlorade tonårskärlek eller egentligen vilken vurm som helst. Oavsett var din Zahir är (alla har naturligtvis en) är det upp till dig själv att förverkliga, eller göra dig av med den, eller försöka gå vidare..." Zahir... (arabiska) betyder "synlig, närvarande och omöjlig att inte lägga märke till. Det syftar på något eller någon som upptar alla ens tankar utan att man kan koncentrera sig på någonting annat".

Just nu läser jag...

Just nu läser jag...
Tärningsspelaren

och nästa på listan är:

och nästa på listan är:
Ängelns lek